Nypysslat + gammelpysslat

I helgen hade vi Dalapyssling här i Dalarna och ett helt gäng hurtiga tjejer stämplade och scrappade loss från 10.00 på lördag morgon till 15.00 på söndag eftermiddag! (jo, vi sov faktiskt på natten!)

Det är ju en stund sedan jag uppdaterat med något pyssel här nu så jag tänkte visa vad jag lyckades pilla ihop under helgen först och främst! Det fanns hela 6 tävlingar att hänga med på och jag gjorde några av dom även om det inte resulterade i några vinster. Roligt var det ändå! ;-)

Stolt
Här är mitt alster som jag gjorde med delar ur välkomstkitet.


Sparktur
På denna skulle jag försöka få med så mycket olika saker och tekniker jag kunde från en lista... tror jag skippade 2-3 st av dom bara.

Sortera
En LO bara i skapandets anda....  Ville testa den nya pennan man kunde skriva på foton med.
Funkade UTMÄRKT! ;-)

Prova Sn?
Här blev det rosa för fulla muggar, märkte nu när jag la in bilden att jag inte fick dit nån rubrik... hade tänkt att jag skulle skriva ut den på Silhouetten här hemma så jag får väl ta och göra det. Rubriken skall vara:
*Prova på snön*


Mys
En mysig pysig sida i lila.....



Konstn?
Skapade från nån skiss jag sparat...  Rubriken gjorde jag vid en testkörning av *Cricut*, en maskin som helt fristående (utan dator) skär ut text mm i papper. Helt otroligt lättanvänd och vääääldigt inbjudande!
(hade jag inte köpt Silhouetten så var denna starkt i farozonen!!) ;-) Det var Engströms som hade med den och demade för oss som pysslade på söndagen. TACK för att vi fick prova!


Jag
Ett Ego-alster med foto från senaste klippningen. Sällan man fastnar på bild så jag fick väl ta och scrappa ett litet minne av det oxå. ;-)



Busigast i Stan
Ja, vad säger man? Rubriken talar sitt tydliga språk. ;-)  Detta var mitt bidrag till skisstävlingen på söndagen.

Japp, det var helgens skapelser det - hela 8 sidor så jag är jättenöjd. Med tanke på att jag och Anna-Lena hade hand om mat, fika, disk och annat plock + tävlingar, omröstningar etc så känns det bra att fått ihop dessa. Jag hade heller inte pysselångan uppe eftersom jag knappt pysslat på 14 dagar....

Sen var det lite alster som legat här bredvid datorn sedan en stund tillbaka (redan nån vecka innan påsken) och nu har jag fotat även dom! 

V?ren

image105

image98


Den sista dubbel-LOn är nått hjärnsläpp, fick bara inte till det med en dubbelsida hur jag än vred hjärnan ur led den gången jag scrappade.... så jag lät den passera....

Vill även här i min privata blogg passa på att tacka alla er som stöttat och skickat kramar och tankar efter att det mamma gått bort. Det är underbart att vara omgiven av en sån omtänksam skara. TACK!

/L

Kommentarer
Postat av: Chruss

Oj...vad DU har hunnit med! Många härliga LO's.
Ha det gött!
Kram, Chruss

Postat av: Sara - SaGam

Vilka härliga LO:s Lisa! Försår att du njöt av din helg! Pyssel är bra terapi:-)
Kram

2007-04-24 @ 10:29:12
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Jessica - Tussan

Jag kan intyga att de var ännu finare live! För jag var ju en av de tokiga damerna som pysslade fram till 24:00 i lördags. Tack för en underbar helg! Allt var fantastiskt ordat med tävlingar, mat, sovplats och så alla andtra tokstollarna så klart.

2007-04-25 @ 09:45:49
URL: http://www.tussans.blogspot.com
Postat av: Ethel

Vilka härliga LO:s Lisa!! Man blir verkligen inspirerad!!

2007-04-26 @ 08:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback