En snabb uppdatering från okänd ort...

Ute i "hålahult" där vi Campar fanns ingen uppkoppling så nu när vi våldgästar några vänner passar man väl på att kika en sväng på datorn. ;-D

Hittade bröllopskortet som gått bort sig förut så här kommer det:
 
Det är alltså kortet som jag fick beställning av.



Vi har haft både härlig sol och häftiga åskregn - här bjuder semestern på det mesta.
En kik inne på Stämpelboden i Alingsås har vi hunnit med och träffat goa Puck som bjöd på lite fika.
Idag kikade vi lite på stan i Göteborg samt försökte oss på ett besök på Format men fick tji - där var det stängt. Trist... sprang över och köpte en scraptidning på Presstop istället. ;-)
Givetvis ett besök på InEx som inte blev helt billigt...fniss... lite papper och pennor fick jag med mig därifrån.

Nästa besök i liknande butik blir nog (om jag får som jag vill) hos Magnolia och ev. Format i Borås. Ska bli roligt att se hur det se ut där.



Organiserar ni något vänner? Skriv gärna en kommentar och länka till vad du pysslar med där hemma.

Tjing så long!

Kommentarer
Postat av: elsamaja

Åh milde tid, vilken söt stämpel, och ett jättefint kort.
Jag har haft ett dygn för mej själv, där jag belamrat bordet med scrapsaker, lite av resultatet syns i min blogg.

Postat av: Kicki

Låter som om ni har det trevligt!
Och jag håller med! In-Ex kommer man sällan ifrån utan att spendera endel pengar... "Måste" nog förbi där imorgon efter att jag varit hos tandläkaren, har ju inga barn med mig då... :-P

2007-08-14 @ 22:54:28
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Milo

Ååååååh! Vilken söt stämpel!!! Igen!!! De är helt bedårande!!!
Det var skoj att träffa dig och familjen i söndags! =) Och tack för påsen!!! ;)
Kram kusinen

2007-08-15 @ 10:04:56
URL: http://mlilja.net
Postat av: Jaana

Jasså; det är till att vara i mina trakter.... :-)
Jag är kikar in här då o då, även om jag håller mig i bakgrunden.
Kram !

2007-08-15 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback