Jag har packat ner mig. :-)

Idag har jag packat och packat.... först företagets prylar (en liten del dock bara!) och sedan egna pysselsaker. Gäller att packa smart och få struktur och *försöka* att inte ta för mycket med sig. EHRUM!

Tycker nog jag lyckades rätt bra ändå till slut. Det fick bli stora XXL-toten och den fyllde jag i alla skrymslen och vrår. Det enda som blev "utanför" var skärmaskinen + min väska med all sköns "nödvändigheter" som man gärna har bredvid sig på bordet. (saxar, pennor, lim, dynor etc etc)  Känns bra att bara ha EN väska - det är dock en liiiiiten nackdel med detta..... den väger BERGET!!! PHU!! Nåja, tur den har hjul, och så får vi hoppas att den inte behöver släpas i sjuttielva trappor. Lär nog få nog bara av att lyfta ut den i bilen i morgon typ!

image342

Ska bli hur kul som helst att få komma iväg lite. Hoppas verkligen jag kan komma till ro och få något gjort oxå, skulle behöva beta av lite kort känner jag.

Nu ska jag smaska i mig min glass, leta fram lite kläder och sedan se till att komma i säng *i tid* ikväll. I morgon ringer klockan vid 06 och det kära vänner var lääääääänge sedan jag gick upp så okristligt. JÄSP!  Fast det är väl bara att vänja sig, på måndag börjar skola och dagis och då är det uppstigning 06.30 VARJE morgon. (usch - vem har bestämt att man måste kliva upp så tidigt? Det är liksom inte min tid bara..... )

Dagens guldkant:   Varmt och soligt - idag IGEN.... njuuuuta!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr / Pysselmyran

Ha det så jättekul på träffen! Tycker att du lyckats fantastiskt bra med packningen :-)
Kram / Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback