Jag har varit i Trollhättan!!

HAHA - typiskt kusin vitamin!!
Näe, jag skäms inte över att ha varit där, men det var ju typ 2½ sekund vi var där.... tyvärr!
Hade gärna träffat dig en stund till och botaniserat lite mer i "staden".

Vad vi gjorde? Vi anlände, kastade av husvagnen på campingen (i leran!!!) och åkte till kusin Milo och beställde lite kvällsmat (Pizza). Vi hann prata några sekunder innan pizzabeställning - under tiden pizzan tuggades - samt efter att pizzan var uppäten. Sedan fick vi lov att röra på oss igen då husvagnen skulle ordnas för natten och dottern behövde komma isäng i något så när tid. (en sjukt optimistisk förhoppning, men hon somnade iallafall vid 21 - alltid nått!)

Bildbevis: 
 Kusin vitamin Milo  
Syns något släktskap med denna varelse nedan???
 (det är soooooligt, fast detta är hemma på gräsmattan)

Och detta tittade vi på i Trollhättan:
  
Hela familjen blev grympt impade av att vi faktiskt fick SE bron åka ända upp i topp för att det kom en båt... fniss...  Vi hade en morgonpromenad längs kanalen förbi denna bro från Campingen och sen tillbaka igen. Sedan fick vi lov att lämna Trollhättan. Hade gärna botaniserat bland pysselaffärerna där oxå om vi bara haft tid!


Får blogga vidare ikväll... kanske.
Fixar ett inlägg på företagsbloggen med en ny "leksak" och vad jag gjort med den så titta gärna över dit för fortsatt läsning. ;-)

Dagens guldkant: Ser fram emot pyssel i Örebro på lördag
Dagens pestråtta: Förkylningen som sitter "nånstans" i kroppen men inte bryter ut....
Årstidens pestråtta: Att man måste skaka alla kläder och handdukar i badrummet innan man använder dom så man slipper få sånna där "långben-spindlar" på sig. URK!

Kommentarer
Postat av: Milo

Hahahaha!!! Jamen vad sjutton... jag kände mig ju lite glömd... *s* Det var jätteskoj att träffa dig/er oxå ju! Och det hade varit skoj att få tjöta lite mer och kanske pyssla lite ihop! =)
Fy sjutton vilket hemskt kort du fick på mig... *fniss* Jaja, det är ju så jag ser ut, fast på min egen sida väljer jag ju ut... hehe...
Kram

Postat av: Sofia aka skberg74

Tusen Tack för alla underbara band Lisa ett av dom kommer jag använda redan ikväll

2007-08-24 @ 17:26:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback