Life Artist... är man det? Japp, det känns så!

Nu har jag fotat min "Life Artist" LO som jag gjorde igår. Utmanande och otroligt roligt.

  Klicka för större bild.

Jag utmanar er ALLA att göra en sån här sida - vad det än må handla om. Just skaparprocessen är så himla roligt och ett bra sätt att göra sig av med saker som man annars sällan använder! :-)

Här är några fler LO som blivit producerade i slutet av Juli och dom första dagarna i Augusti...

   
   

Passar på att visa ett stämplat kort jag gjorde för någon vecka sedan oxå när jag var i farten...

  Följde stundens ingivelse och så kom detta till...

Skaparprocessen är en rolig gång, den ändras, läggs till och byter skepnad titt som tätt. Det är som en underbar ström som man bara kan ligga och flyta med i.... ta hand om *stunden* och skapa för att det är ROLIGT! :-)


Kommentarer
Postat av: Elisa

Alldeles riktigt, och när man är i processen och har "flyt", så är det väl en lycka! Och tänk så lite som kan behövas för att man ska gå igång...
En härlig LO med dig/artisten!

Postat av: Sofia Wernmyr / Pysselmyran

Oj, så många härliga alster du gjort! Jag blir mer och mer sugen på att scrappa min första lo när jag ser allt fint! :-)
Kram / Sofia

2007-08-05 @ 12:17:21
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Milo

Åh, vilka vackra naturbilder... =) Du är duktig fotograf! Jag älskar själv att fota natur och djur... Kolla gärna in under foton/minnesvärda foton... =)
Kul att se fler LO´s oxå! =) Jag verkar ha lagt LOtillverkningen på hyllan, har fullt upp med alla kortbeställningar. Men, det är roligt!
Åååååååh, vad roligt att jag vann!!! Jag vinner ta mig sjutton nästan aldrig nåt, så nu blev jag superglad! =) Antar att du har min adress...
Kramen, Milo kusinen... =)

2007-08-05 @ 14:59:32
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback