Stämplade bröllopskort

Nu kan jag nog visa korten... ;-)
Gissar att brudparet är långt gånget i sin bröllopsfest vid det här laget. Önskar dom all lycka!

Detta kortet var det som kom från vår familj":

   
(liftade ett upplägg som hÄnglar-Marie hade på ett kort)

Hmmm, hittar inte bilderna på det beställda - antingen är dom kvar i kameran eller så var dom
bilderna på minneskortet som fick frispel och tappade hälften av bilderna.
Lyckades med hjälp av goda vänner och ett lååååångt telefonsamtal (TACK TACK) få fram ca 40 av bilderna på det knasiga kortet. Resten verkar ohjälpligt borta, hittar dom inte trots försök med FYRA olika program som kan leta bilder på diskar etc. suck.
Ja, där lärde man sig nått nytt iallafall - det är tydligen inte bara datorer som kan ge upp och måste "Backas upp". :-(


Dagens guldkant:  SEMESTER!!! 
Dagens pestråtta:  Bredbandsbolaget har strul - bandet hoppar som en juttaperka fram och tillbaka och har jag TUR lyckas jag surfa eller göra annat typ 3 minuter i stöten. Däremellan dyker nätet och är borta flertalet minuter. GAH!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr / Pysselmyran

Vilket härligt bröllopskort! Kul att du använt en färg som inte är helt traditionell i detta sammanhang. *gillar*
Kram / Sofia

Postat av: Milo

Vilket snyggt kort! Och vilken underbar stämpel!!! Var kommer den ifrån??? Vill oxå ha en sån!!
Kram

2007-08-12 @ 12:36:48
URL: http://mlilja.net
Postat av: ansol

Jag fick hjälp av en proffsfotograf som lyckades plocka fram mina bilder, när kortet fått spel. Han körde också med något program i datorn. Det kostade mig 200:-, men var helt klart värt de pengarna för att få tillbaka bilder från vår USA-resa.

2007-08-14 @ 09:05:00
URL: http://ansol.blogg.se
Postat av: Turid Mari

Kjempesøtt kort!! =)
Lurer på hvor du har kjøpt stempelet?!

2007-08-15 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback