Scrappat min utmaning + lite till.

Jag utmanade ju Hönan häromdagen att scrappa en sida inspirerad ur Scrapbook Trends och här är min sida.
image535

Sen har jag lyckats pilla ihop några fler sidor i December oxå och här kommer dom:
  
  

I övrigt kom jag på en sak till på min önskelista.... ett par varma stövlar (kängor) att rida i nu på vintern. Mina små fossingar frööööös igår när vi var ute. Hmmm.

Kallt är det nu oxå.... brrrr... ca -8 för tillfället. Igår kväll hade vi -12 här uppe hos mig, och -15 nere hos hästarna. Naturligtvis hittade vi en kolikhäst i hagen så vi fick se om den i 2 timmar mitt i matningen som annars brukar ta ca 30 minuter. Tur man är välklädd när man går ner! Koliken släppte tack och lov till slut och hästen började äta. Alltid lika jobbigt när man inte vet hur det blir...



Får passa på att skryta med att jag äntligen fått upp julgardinerna oxå... host host! Tog sin tid... men nu är dom där. Slängde även på julduken - det ser mycket hemtrevligare ut då. Givetvis får man räkna med att hinna tvätta den ett 10-tal gånger innan jul, men det får det vara värt. ;-)



Dagens guldkorn:  ingen stress och jäkt, nöjda barn.
Dagens pestråtta: kylan.... innan man vänjer sig - då är ju -8 rena värmeböljan sen!

Kommentarer
Postat av: Hönan

Tjusigt. Min lommer... Måste bara till Stockholm en sväng;-)

Så fick jag var med på bild oxå:-) Händer ju inte ofta.

Kramen A-L

Postat av: Sara - SaGam

oj, så juligt och fint ni fått det. ska kontra med vårt hemmgjorda pepparkakshus nåndag;-)

2007-12-13 @ 22:43:37
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback