Söker desperat efter...

(ok, inte sååå desperat kanske, men jag VILL verkligen ha tag på en - eller två...)

image529

 

Bilderna är "lånade" från en video med Nora Griffin. (från hennes stämpelrum)
Det är wire-korgarna jag söker efter. 2 eller 3-vånings i stil med denna.
Någon som vet var man kan få tag på dessa????

Hela videon kan du se här: http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1155290878&channel=416537421

Har man fått en nojja så har man....

UPPDATERING: Har fått lite förslag, Indiska har haft nått liknande = ska kollas upp. Har fått svar från USA, och dom är tydligen inte så vanliga.  Här är ytterligare ett exempel som jag hittade på e-bay.
Bilden är lånad därifrån den här auktionen
 
Dom som har benen på "utsidan" verkar vara något vanligare (lättare att hitta) men dessa med en pinne i mitten så att säga verkar vara hårdvaluta... suck - typiskt mig att bli kär i nått sånt!

Nej men se här! -där är ju oxå en liknande - som faktiskt GÅR ATT KÖPA!!! ;-DDD  (så länge man bor i USA förmodligen!!)

MERA MERA MERA... I'm in heaven!!!!  Det ser inte totalt kört ut.... KOLLA HÄR!!!

MORR - varför skickar dom bara inom USA? Kolla här bara... en snygging till!

Hittat några till... men inte heller här skickar dom sina godingar utanför USA. Grrr.



Har just räknat ihop att jag faktiskt scrappat hela 5 sidor i December. Skojsigt. Foto på dom kommer en annan dag, måste fota lite först.  Pysslade även med en tag inspirerad av Tim Holtz (12 days of Christmas).
Dom är inne på dag 8 nu, men allt finns ju där i bloggen, bara att gå in och dreggla lite.... (suck)
  Otroligt roligt att få leka lite igen, även om min inte ens blev hälften så snygg som Tims! ;-)



Dagens guldkorn:  Friskare barn, en härlig ridtur på pigg häst, kanske får pyssla lite i morgon....
Dagens pestråtta: Snön är nästan borta... lite is återstår.... Det sägs att det kan bli -15 i morgon! Brrrr.

Kommentarer
Postat av: ulrika_m

Jag har också dreglat över stämpelförvaringen i Noras rum ... eller inte bara den förresten, hela hennes arbetsrum är ju som en dröm!

Tim Holtz är helt galet duktig. Hänger på hans blogg varje dag för att se nästa tag. Har kommenterat i hopp om att vinna dagens paket, men jag är ju liksom inte ensam om det :) Men är man inte med så har man ju ingen chans. Din tag är supersnygg! Nu blir jag inspirerad att prova någon av dem jag också!

Postat av: Åsa Merving

Tror mig ha hittat ett väldigt gammalt inlägg i din blogg. Men Luffarslöjds korgar är faktiskt inte så svåra att göra. Låna en bok på biblioteket och på med arbetarhandskarna (dom behövs) så fixar du det lätt.

2009-02-06 @ 09:39:25
URL: http://merving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback