Nyscrappat

Här är några sidor jag gjort dom senaste dagarna...
kika gärna och inspireras.

  
  

Strålande Vinterdag är från Mars förra året.
Piiinsamt är kort från när det var en deltävling i Melodifestivalen i Leksand. Kunde inte låta bli att fota den härligt ROSA Dalahästen dom gjort enkom för detta - fast Daniel var inte sååå nöjd med att stå där.
Högsta Vinsten är en LO helt utan kort. Finns inga kort från detta tillfälle, det var i Fredags den 2/2-07.
Jag scrappade om ett besked som är bra mycket mer värt än högsta vinsten i pengar...
Fri Lek är från April förra året.
Bästa Läromästaren är någon gång från i somras, eller möjligen sen vår...

Sen har jag gjort ett bidrag till veckans skiss på Norska forumet + ytterligare ett par till Scrappestafetten som oxå går på Norska scrapforumet. Riktigt roligt att ha utmaningar där hela laget måste samarbeta!


Kommentarer
Postat av: Helena

Läckra Los. Gillade den med rosa hästen.
/Helena

Postat av: Hönan

SÄGER BARA GATTIS TILL VINSTEN!!!! STOR STOR KRAM

2007-02-08 @ 09:42:07
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Elisa

Jättegrattis! Det var allt bättre än allt guld i världen det!
Fina LOs! Härlig med fint vinderväder... Det ska vi njuta av så länge vi får!

2007-02-08 @ 14:09:18
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Tina

Hehe, jag gillar skarpt namnet på din blogg! :-D

Blev ju nyfiken på vad "Högsta vinsten" handlade om men kunde inte läsa... :-( Du får gärna berätta! :-)

2007-02-09 @ 23:02:11
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback