Tjejer

Blev så hjärtligt inspirerad igår på Alla Hjärtans Dag så jag scrappade denna.
Hittade ett utskuret hjärta och gjorde ett till och kom sedan på att jag ville testa hur det såg ut med lite knappar utslängda på sidan så då grävde jag lite i en burk och hittade några som passade...
Rubriken är Girls are Wierd.  Garnet går tvärs över bilden och sitter fäst i ett gem precis i kanten på det prickiga hjärtat.

Tjejer

Var inte det ganska "hjärtligt" så säg? :-)
Har scrappat ett par andra sidor oxå, men dom är "under tävling" i det norska forumet så
dom kan jag inte visa än...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det blir med rött och rosa!

2007-02-16 @ 15:02:54
Postat av: Sara - SaGam

Det var från mig. Kram till er båda!

Postat av: Åsa/asamia

Åh vad fint det blev!

2007-02-16 @ 22:50:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback