Lisa aka InkyWings skrytblogg!

Japp, det är väl vad detta kommer bli - en skrytblogg... för att skryta och visa sina egna alster menar jag...

Anledningen till att namnet InkyWings hamnar även här är att det hade jag som "artistnamn" långt innan företaget InkyWings kom till....

Jag kommer ladda upp sånt jag stämplat och sånt jag scrappat så kanske är det något som kan inspirera. Känner jag för att lägga in en rad eller två om något annat som rör stämpling eller scrapping eller väder och vind så gör jag det. Risken är dock minimal att ni behöver läsa om smutstvätt, lortig disk eller hur många gånger jag inte dammsugit huset.... HAHA!


Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Det är vi så glada att slippa så;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback