Inte blev man någon mästare precis...

men det var inte väntat heller. Det finns så otroligt många duktiga tjejer i vårt avlånga land som har en miljard bättre chanser än vad en annan har. Men det var roligt att skapa 7 LO efter utvalda kriterier. 

Att jag inte skulle bli någon scrapbookingmästare 2007 hade jag ju räknat ut redan tidigt i våras eftersom man inte blev kontaktad om att skicka in dom riktiga LOna, men ändå har jag inte kommit mig för att lägga ut det jag gjort här i bloggen... har liksom inte blivit av bara.  Men idag kom tidningen med avslöjandet av vinnarna och jag säger bara WOW vilka duktiga tjejer. Man blir helt klart inspirerad till MAX! GRATTIS alla ni som tog en vinstplats! :-)

Här är mina bidrag:

 Årstid

 Egen Favorit

 Fokus på foto

 Fokus på text

 Kreativt  (vad nu det är?)

 Favoritteknik + favoritprodukt 

 Trend

Japp, that's it.  Inga superLayOuter alltså om man jämför med vinnarna, men själv känner jag mig riktigt nöjd med dessa faktiskt. Får ta med mig tidningen in i pysselhörnan nästa gång och inspireras och scraplifta lite så kanske jag kan känna mig som en vinnare jag med. :-DDD

Ha det gott i vilket väder ni nu än må ha.  (här har vi solglimtar mellan  molnen)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

FÖr MIG är du en mästare i alla fall!!! Jättefina LO:s och underbara foton. Gillar speciellt de trolska augustibilderna på hästhagen i morgondimma. Kram från ett regnigt Göteborg UTAN en minsta solglimt mellan molnen ...

Postat av: Sara

Superläckra LOs, Lisa!! Gillar dina dimbilder och färgerna på höst-LOn! Din favorit är helt
underbar i foto och pappersval och allt. Klart du är en mästare! Du också!

2007-07-05 @ 20:40:40
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

Jag tycker du gjort väldans fina LO:s! Du e bäst;-)

2007-07-05 @ 20:56:08
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Sofia Wernmyr

Sååå jättefina LO:s - var stolt med rätta! :-)

2007-07-05 @ 23:41:39
URL: http://www.pysselmyran.se
Postat av: sari

tycker att dina LO,sar att helt underbara!!!

2007-07-12 @ 21:08:33
URL: http://sari-sariscards.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback