Pysselsällskap idag!

Idag har jag haft trevligt pysselsällskap från runt 14-tiden fram till ca 21.30.  Härligt roligt att både få prata med trevliga kompisar OCH pyssla! :-)  OJ vad tiden går fort bara!  Men jag tror vi svängde ihop 4 LO var faktiskt - inte fy skam alls.... vi hann ju dessutom fika & äta och själv hann jag lägga barn och ta in hästen oxå. :-)

Fortfarande inga foton, men jag ska ta mig i kragen och fota dom senaste - inklusive dagens så ni får se lite nytt under helgen! Ska fila dit ett par rubriker på ett par först bara.

I övrigt har det varit en riktigt solig och härlig dag (förutom precis är jag tog in hästen då det kom en fin "sommarskur" naturligtvis). Morgonen började kall med dimma (!!!) men sedan lättade det och det blev varmt och skönt. Precis när värmen började komma gav vi oss av på en förmiddags-ridtur. Härligt.

Dagens guldkant:  Pysselsällskap i form av Bea & Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback