Knasig fundering?

Varför kan en karl aldrig självmant komma på att toaletten behöver städas??
- är det samma sak som att begära att jag ska komma på (och utföra) att bilen behöver tvättas?
Hmmm....

Nåja, mer behöver inte sägas, jag har skaffat mig PYSSELTID och kan nu med gott samvete sätta mig ner och pyssla! :-)  Har pillat ihop en LO och är precis klar med rubriken som jag skurit ut på Silhouetten. (härlig maskin)

TILLÄGG SENARE:  Det blev en bra pysseldag - 4 LO och 6 + 4 kort gjorda. HURRA! :-) Ska fota och lägga in dom här i morgon om jag hinner.  Och nej för er som undrar - vi har inte firat midsommar idag. fniss...  Byn firar i morgon med majstångsresning mm så midsommarafton blir lite avslaget för oss eftersom vi knappt umgås med någon eller blir bjudna någonstans. En härlig ridtur på kvällskvisten innan regnet kom fick jag däremot och det var inte fy skam det!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Det där känner jag igen *garv* Och här i huset har vi en soppåse som bara jag kan se när den är full. Konstigt va?!
Kram, Gunvor

Postat av: VeronikaP

Ha, ha, det där känner jag igen......
Jag tröstar mig med att jag inte är ensam... :-)

2007-06-22 @ 21:22:46
URL: http://veronikap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback