Scrappnytt

Några sidor har det faktiskt blivit i det sista, men det är ju inte så det sprutar fram precis... fniss. Man får vara glad åt det lilla - och det är jag!

Här är senaste produktionen! 

   
   
Lite nya scrapstämplar från InkyWings är med på ett par av sidorna - stämplarna släpps på Papperskraft i Leksand den 30 juni - 1 juli.

Sen fick jag bara lov att leka och testa lite med Photo Shop efter att det visats så härliga saker i swescrapbooks blogg!

Jag lekte med en maskros!

Orginalbilden såg ut så här:
Maskros Orginal
ORGINAL

Sen gjorde jag dessa:

   

SVART-VIT   ***    FUNKY    ***    EVEN OUT

Gillar "funky" rätt bra faktiskt. :-)   Det kostiga är att orginalbilderna ser inte alls lika fina ut efter att man börjat pyssla med sånna här ändringar - jag som var rätt nöjd med min maskros från början faktiskt.... haha!!



OK - jag lovade när jag startade den här bloggen att det inte skulle bli några haranger om hur mycket jag *inte* dammsugit hemma osv, men nu måste jag ju bara få *skryta* om en annan huslig sak jag HAR  tagit mig för... fniss... nämligen PUTSAT FÖNSTER!!!  Japp, så är det.  Alltså.... jag minns inte ens när jag putsade fönster själv sist - så länge sen är det. Lejde ut det till en grann-tjej för 2 år sedan så detta huset har jag själv aldrig putsat ens... ;-DDD
Ok, har inte gjort alla fönster, men en god början - tog dom värsta och OJ vad mycket vi ser av världen helt plötsligt.
Så får jag väl erkänna att det var inte lika jobbigt att göra det som att våndas INNAN för att göra det.... bekant - eller hur?  Det finns så mycket annat roligt att ha för sig än att städa här i livet - SÅ DET SÅ! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

jag bara ler ;-)
kram från en som lovar att berömma dina putsade fönster nästa helg

Postat av: Milo

Jadu, jag är lika usel som dig då på att ta tag i det där med fönstren... *s* har inte putsat dem sen jag flyttade in för 1,5 år sen drygt... ORKA! Borde, för de ser helt fördjävliga ut, men nääää... en annan dag... Finns ju roligare saker att göra!
Men, antar att dina är gött snygga nu då!
KRAM

2007-06-22 @ 00:18:20
URL: http://gothwitch.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback