Cybercropade lite i helgen på Scrappiz

Scrappiz hade Cybercrop i helgen och det känns som en bra utmaning att få lite gjort. En bra anledning att smita åt sig lite pysseltid. Fast jag satte mig först på lördag kväll faktiskt efter "stalltjänsten" och fick hela 3 sidor gjorda innan jag la mig. På söndagen blev det ytterligare en sida.

Detta lyckades jag få till: 

Dom här kriterierna tog jag fram i Mysmaskens
utmaningsgenerator till en av utmaningarna.
Form: Hjärta, Dekoration: Fotohörn, Papper: Spillpapper
S? typiskt dig!
Den här sidan om maken kom till efter att jag och Anna-Lena kommit in på ämnet i bilen på väg hem från Vänerträffen i Karlstad. ;-) Vi pratade om vad som var så typiskt karlar och konstaterade att vi hade många gemensamma nämnare hos våra. HAHA!!  Kände att jag bara fick lov att scrappa dessa egenheter eftersom det kan vara en rätt kul grej att ha kvar... frågan är väl bara vad man själv har för egenheter... men det överlåter jag till gubben att scrappa om (= det kommer aldrig scrappas om!). ;-D


Här är mitt bidrag till Skisstävlingen (skiss av ScrapAddicted):
Tuff Brud

Så fanns det en skiss för oss som inte vara med i ett DT och så här blev min sida:
Halloween

Och till sist ett bidrag till tävlingen med "välj tema" och jag valde *Pysselträff* och scrappade om vår Dalapyssling.
Dalapysslingen


Det blev många enkla snabbare sidor men jag känner mig nöjd. Det biter lite i korthögen och jag känner att det enkla tilltalar mig många gånger. Orkar inte nysta in mig i dekorationer, chalks och annat utan vill få till sidan och förmedla min story och kasta mig över nya kort. *Ibland* är det dock roligt att lägga ner det där lilla extra på en sida och då gör jag det. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Har inte scrappat en sida med patrik, men jag kan nog tänka mig att nappa på den där idéen - så typiskt dig!
Kul! Kram!!!!

Postat av: Elisa

Lisa du är härmed tagen! Titta in i min blogg...
www.elwan.blogg.se

2007-03-06 @ 14:10:38
URL: http://www.elwa.se/galleri
Postat av: Lena

Gillar verkligen LO med flickan i keps hur cool som helst. JA det är nog så med karlar att de har sina likheter.... för inte har väl vi kvinnor det????

2007-03-12 @ 22:19:59
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback