Idag landar visst hÄnglarna...

Så nu kan jag visa mitt kort - iallafall ett av dom, det andra hade jag glömt att scanna in upptäckte jag!  (sånt som händer... det var å andra sidan det kortet jag inte riktigt kom överens med så det kvittar)

Men detta blev jag särdeles nöjd med och jag hoppas mottagaren blir det oxå.  (tror inte hon ens vet att jag har en blogg så jag tror inte hon ser detta... *och gör du det får du BLUNDA!*)

B?bisGrattis

Hon är målad med distresser och lite brilliance-refill på ett par ställen.
Den runda stämpeln är *egen design* och finns att köpa hos InkyWings så klart. :-)
"Grattis" är stämplat med magnetstämplar.

Nu funderar jag mest på om jag ska ta och lägga mig på soffan eller hålla mig vaken och göra något mer eller mindre "nyttigt". Orkar inte så mycket, har fått nån äcklig hosta och snuva som gör att det känns lagom luddigt där uppe i knoppen. urk!  Ska trycka ner en andra frukost så kanske jag blir lite piggare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback