Jag = en tråkig bloggare...

Varför undrar ni säkert? Jo, för att jag har skaffat denna bloggen enbart som ett eget *skrytpalats* helt enkelt!

Jag har nyligen blivit "tagen" två gånger men jag får tyvärr meddela att jag tänker inte svara på dessa frågor, och inte heller några kommande liknande saker för jag orkar helt enkelt inte. Det tar alldeles för mycket tid och energi.
Jag skickar aldrig vidare liknande saker på mailen heller...

Så.... nu vet ni som väntar på att det ska dyka upp något svar här! ;-)
Kanske hade detta kunnat bli nr 1 på listan över underliga saker... det får vi aldrig veta.
Ber om ursäkt för att jag är tråkig men sånna här saker intresserar mig helt enkelt inte.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Jag förstår dig helt och fullt! Jag är tråkig jag också. Skrev nåt liknande i min blogg.
Kram! Den andra tråkmånsen ...hihi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback