Nu kan jag visa några fler sidor...

Dom har varit med på skissutmaningarna på det Norska forumet, och nu är omröstningar osv över för dessa. Jag kom inte till final med nån av dom, men det var inte väntat heller... det är så himla många andra duktiga scrappare med som oftast kniper hem rösterna. ;-) Men det är roligt att vara med ändå - en utmaning att göra klart något varje vecka och jag älskar att följa skisser! (slaviskt - eller hur A-L ?? hehe)

 


Och så några fler sidor som jag skapat här i veckan....

   

Och varför inte... jag har faktiskt stämplat lite oxå.... dom ligger ute på företagsbloggen men jag lägger dom här iallafall... dubbel inspiration skadar väl aldrig? :-D

   

I morgon är det fredag och därefter en hel låååång skön skaparhelg? Eller?

Kommentarer
Postat av: CarinaG

Din dotter är gudomligt söt!!!Jätte fina LO:s vännen!
Kram Stamparina

Postat av: Sara - SaGam

Som vanligt njuter och inspireras jag av din ahärliga LO:s. Tyckler dom är alldeles lagom!
Kram
S

2007-03-16 @ 19:02:44
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Sanna

Jätte fina layouter och korten är helt fantastiskt fina!!!!!!

2007-03-23 @ 15:18:42
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback