Äntligen nått nytt...

Har varit lite dålig på att uppdatera med något här, men det är för att jag inte hunnit med att göra så mycket. Tänkte att jag skulle komma ut mig och ta lite härliga naturbilder nu när det grönskas och blommas maskrosor lite var stans, men har det inte regnat så blåser det halv orkan ute. :-(

Den här gjorde jag iallafall för över en vecka sedan:


En riktig "Ego-LO" igen.... har tagit mig i kragen och gjort ett par nu på sista tiden faktiskt. Riktigt roligt när man väl kommer igång så det rekommenderas varmt! Har använt en av "pinsen" jag vann hos ScrapAddicted på en utlottning i bloggen. (stjärnan som sitter genom kortet på höger sida). Dom jättestora blommorna är från Prima - köps i "hink". Företaget har några hemma som jag kommer sälja sen på Leksandsmässan eftersom dom är så otympliga att skicka....

Hade som sagt tänkt mig en härlig promenad nu när det för en gångs skull inte regnar och det är hyfsat varmt, men då blåser det som attans ute istället så det är inte ett dugg mysigt! :-(  På listan över "måste fotas" finns nämligen maskrosåkrarna, 3 fölungar i hagen och lite annat allmänt grönt och skönt som tittar fram. ;-)

/L

Kommentarer
Postat av: Chruss

Jenny vill se föl så ut o fota nu!
Maskrosor har vi gott om här hemma så de står åtminstone jag över...haha..

Postat av: Ingrid

Vilken kul idé - och vad passar bättre i en "skrytblogg" än denna ego-LO! Kan inte riktigt läsa allt du skrivit, men jag håller med :-DDD
Här är maskrosorna utblommade nu och har gått i frö, men det är vackert också på något sätt.
Kram på dig!

2007-05-25 @ 17:26:26
URL: http://inola.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

Härligt att du gjort en sida om dig själv Lisa. Sådant borde vi alla göra mer. Heja på!

2007-05-25 @ 19:43:27
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback