Det finns en utmaning...

... på scrappiz som går ut på att man ska göra en LO med produkter eller företagsnamn (saker från det företaget) från dom bokstäver man har i sitt namn eller nick.

Typ så här:

L =  "Lista"  (bra - då får jag användning för mina nya stämplar!)
I = hmm... knepigt, vad finns på "I" ?  Imaginations projekt, men frågan om jag har saker från dom? Jo, kanske!
S = sssss....... snöre! (eller stickers kanske.... får se vad jag väljer)
A =  Autumn Leaves, kommer inte på nått annat kul? Gosh vilken dålig fantasi jag har.

Snodde ju hälften från Maries eget förslag, men det får väl vara ett exempel Helge.... jag kanske hittar på nått annat på resans gång - vem vet?  Frågan är bara när jag ska lyckas få ner ändan och göra nått? Siktar på ikväll... måste bara natta hästen först så kan jag sätta mig i lugn och ro sedan - OM jag sliter mig från datorn vill säga. ;-)

Har ni kuliga tips på vad man kan använda till sina "bokstäver" så hinta gärna! Frågan är om man vågar sig på att använda hela sitt namn?   E L I S A B E T H .... kors vad många saker det kommer bli!! PHU!

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Rolig utmaning det där..får väl se vad jag kan hitta på....

Postat av: Chruss

Fniss, tur att du inte heter Krusmynta Efraimsdotter eller nått i den stilen....

2007-05-31 @ 13:23:55
URL: http://chruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback