Lite stämplat och lite scrappat

Har gjort två kort med ett par nya stämplar som är designade av Elisa Wall. Dom kommer släppas hos InkyWings Onsdagen den 2 maj. ;-)

Tillsammans

Tulpankort

Sen lite scrappade sidor som jag gjorde i helgen när det var Cybercrop på Scrappiz.  Kom igång rätt sent för lördagen var fullspäckad med lite högprioriterade saker som storhandling osv här hemma. ;-DD
Men detta var iallafall några sidor jag pillade ihop på lördag kväll samt på söndagen!

Se det t?
Detta var efter en skiss. Tyvärr blev rubriken lite "blek" - den syns bättre i verkligheten, men egentligen kanske den skulle varit GRÖN för att sticka ut ännu mer? Nåja, nu är den klar så här. :-)

H?st med f?rg
Här skulle vi scraplifta fifis LO med "färgstänk". Jag gillar hela upplägget så jag plankade det igen - denna gången med lite höstkänsla och MASSOR av löv. Kuligt. ;-)


Glad
En färgglad sida - det var vad utmaningen handlade om. Jag rotade i spillådan efter allt som var färgglatt och smackade även dit lite blommor med färg osv. Och detta blev resultatet.

Snask
Här skulle vi använda minst 7 olika papper. (tror det gällde både mönstrat och CS, men jag använde iallafall 7 olika mönstrade + 3 olika CS på denna - för säkerhets skull liksom...hehe....)

/L

Kommentarer
Postat av: Chruss

Vad produktiv du har varit!!!! Lo'sarna (hmmm, vad heter det i pluralis...) är ju helt läckra, gillar den med stänk extra mycket!
kram på dej!

Postat av: Hönan

Säger som Chruss gillar höst LO:en med stänk jätte mycket, den måste jag nog ta och lifta med. Själv så han jag med en utmaning, skissen, men var sedan så trött att jag orkade inte ladda upp den men den blev bra så det är en vinst bara det:-)

Hmm längtar efter en lugn och skön pysselhelg med trevligt sällskap...hint, hint;-)

Kramis Anna-Lena

2007-05-01 @ 21:46:04
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback