NSD på Scrappiz

Scrappiz hade en liten "minicrop" i helgen för att fira National Scrapping Day som var den 5 Maj.
Jag hängde på och gjorde två bidrag i "lift-tråden". Det gick ut på att man liftade en LO från personen som skrivit inlägget före sitt eget.

Den första liftade jag från Mysmasken och den andra från Lena S.
   

Sen upptäckte jag att Jane på ScrapAddicted hade lite roligheter på sin blogg så jag gjorde ett bidrag till hennes annonsutmaning. Tyvärr verkade cyberrymden ha strulat för mitt bidrag var inte med bland dom inkomna....
EDIT: Det hade kommit in - sidan var bara inte uppdaterad med alla bidrag innan dom utsåg en vinnare... så därför trodde jag mitt försvunnit i rymden. ;-)
EDIT2: Aha - Jane hade ju förklaringen där.... jag hade ju inte uppdaterat sidan *ordentligt* mellan varven jag var in och kikade - så klart tog datorn sidan ur minnet bara.... Teknikens under.... fniss....

Här är mitt bidrag till Annonsutmaningen iallafall:



I övrigt har det varit en "studsig" helg.... barnen har fått en studsmatta modell {BIG} och dom har knappt kunnat slita sig från den. Ni kommer garanterat få se lite scrappade foton på hoppande ungar så småningom! :-)
Det har även varit lite ridning på [dag1] en snäll, lydig, underbar och duktig häst, samt [dag2] en ouppfostrad, envis, olydig och totalt hopplös kuse! GAH!  (jo, det är samma häst jag pratar om... fniss....).  Världen är full av ups and downs som det heter.

Kommentarer
Postat av: Chruss

Lisa, det går inte att klicka på dina fina LO's för att kika lite mer på dem :-(

Postat av: Lisa - InkyWings

Jo, det ska gå! Sidan blir helt grå och en större bild laddas mitt i rutan! Fick lov att testa och det funkar. Kanske beror på vilket program man surfar med???
Kör IE själv så det är inga lyxprylar här inte... haha.

2007-05-07 @ 17:52:06
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Chruss

NU funkar det - pust! Är ju rädd att missa nått. Det var väl bara lite skrutt igår ...

2007-05-07 @ 20:50:16
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Jane

Nämen det stämmer inte, allt var inlagt innan vi utsåg vinnare... men ibland måste man trycka F5 några ggr sedan sist man var inne... Förstår du hur jag menar? :-) Grattis till vinsten!

2007-05-08 @ 20:12:17
URL: http://www.scrapaddicted.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback