Jösses!!!

Ok - nu har vi gått från "noll" kattor i vårt hus till TVÅ kattungar!! Milda tider.
Först fick vi in lilla Cissi - svärmors katt som dom haft i nästan en månad nu. Sen var jag ner på fm och hämtade hem vår lilla Torsten oxå. Båda lätt förvirrade över att vara i ett nytt hus så klart och sen tyckte Cissi det var mer än dö-läskigt att behöva ha ett litet "småglin" att samsas med. Torsten fattar ingenting.... fniss...
Cissi går runt och fräser och skjuter rygg så fort hon ser honom, men kan ändå inte låta bli att smyga efter och honom.

Just nu sitter dom under dataskrivbordet på var sitt håll runt ett hörn och jag tror minsann att båda väser och fräser lite emellanåt. Tycker lite synd om Torsten, å andra sidan har han varit van att ha en större hankatt (som är född i somras nån gång) som busar med sig och Cissi är ju bara 1/3 så stor som den..... uh!
Nåja, det där löser väl sig - dom kan ju inte sitta där och morra och fräsa åt varandra hur länge som helst antar jag.
Ska ta och plocka in några kort här strax på busungarna! :-)

   
    

Notera "vildlejonet" under skynket på sista bilden.... ;-DD


Fridas kommentar;  -Mamma! Hon mjukade mig!! ;-)  (jag fick lov att fråga vad mjuka var, och då förklarade Frida att det var när katten inte hade några klor!)

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Stackars lille Torsten, han ser ju helt vettskrämd ut på den första bilden. Men det går säkert bra efter ett tag när de bara fått vänja sig vid varandra. Riktiga sötingar är de i alla fall!

Postat av: Sara

Ojoj, får lillen till och med lukta rumpan på den stora redan (ser iallafall ut så på ena bilden), så är det inga problem. Lite väs och fräs hör till =OD Grattis till tasstillskottet! Perfekt i mustider!

2007-11-02 @ 16:22:49
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: Chruss

ÄR det en Torsten då?
kram
chruss

2007-11-02 @ 23:01:40
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Sara - SaGam

åh, sicken liten gosig boll!
fridas kommentar är störtskön. tim hade en kommentar ikväll också när vi hade ätit räkor framför tv:n. "Mamma, nu vill jag äta POkemon"! japp, visst..vad det nu är... Linnéa:"Han menar popcorn". de är för sköna!

2007-11-03 @ 00:59:27
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback