Några busiga kort

Lovade ju några kort på busiga kattor... fast det blev inte så många där båda fastnade samtidigt OCH hela kattor! Det gick undan i svängarna må ni tro... haha... och jag är inte riktigt utbildad "sportfotograf" ännu. Satt nämligen och lekte med en ny kamera så det var inte helt lätt!

  
  
Som sagt... mer vilda än tama, men det syns inte så där alldeles bra på korten... lite fart och fläkt syns kanske.  Men jag kan intyga att det gick i 190 över fåtöljer, fönsterbrädor, golv och soffor här hemma ett tag! ;-D

Sen när Cissi gått tillbaka in till sig igen så blev Torsten sååååå trött så trött....  först somnade han på en handduk i badrummet och senare på kvällen knoppade han in på Kjells mage (med ett öga på TVn som visade rörliga bilder - intressant!).
 

Inget nytt pyssel under solen. Tändsticksask-utmaningen missade jag. Det fanns helt enkelt inte tid att få ihop nån ask och utmaningen skulle vara inne kl. 12.00 idag... så jag fick hoppa det. Vi hade andra måsten här hemma som var viktigare. Det är bara att flytta fokus till nästa utmaning - fast en tändsticksask ska jag nog dekorera ändå tror jag. Måste ju prova - har inte blivit någon för mig förut. Kommer sääääkert att visas i en blogg nära dig! :-)

På snöfronten - lite nytt! En knapp cm igår kväll och ytterligare en eller max ett par ikväll. Så nu är det lite vitt igen. Det smälter ju undan titt som tätt här så det byggs ju aldrig på.

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Sicken söt liten Torsten - men busig! Kan gissa att er skinnsoffa kommer att få en och annan rispa innan han har blivit vuxen och stadgad :-D Här är det blåsigt och kallt och det känns som om det är snö i luften, men ännu inga flingor. Ta du och knåpa ihop en tändsticksask utom tävlan, det är jättekul och annorlunda pyssel. Jag blev riktigt biten av den utmaningen och har köpt på mig en rejäl omgång askar som jag tänker dekorera till jul. Tänk bara om dygnet hade lite fler timmar, typ 48 eller nå't!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback