Dom två nyaste

Nu är dom äntligen fotade - men det var rackarns vad det var mörkt ute - fick ha blixt fast jag gick ut.  (jag som offrade mig och gick ut! HAHA)

Har dessutom tagit mig i kragen och redigerat bilderna i Photo Shop istället för i Paint Shop Pro, eftersom det går att fixa bättre "små" bilder (läs: förminskade saker) i PS än i PSP. (nån som vet hur man sparar för webben i PSP får gärna tala om det - kanske finns den funktionen där oxå?)

Nåja, nog snackat - här är dom - men som sagt, inga mästerverk utan bara vanligt scrappat! :-)

image387
Gillar skarpt det här med att göra svarta kanter på papper, foton mm. (tack Carina på Scrappiz för den idén)
Lyfter liksom fram allt på ett helt annat sätt. Mojsigt.

image386
Ganska enkelt med ett gammalt kort som jag lekt med penslar på. Leka är kul! :-)

So, det var alles i pysselväg det.
Nu stundar välling, nattning av barn, mockning, vattenpåfyllning, nattning av häst och mer nattning av barn och sedan är det mässplaneringar på kvällskvisten.



Dagens guldkorn: Rolig post
Dagens pestråtta:  Noop, ingen i sikte!

Kommentarer
Postat av: Smarre

Kanonfina layouter! JAg är oxå en sån som inte klarar mig utan svärtade kanter. Fastnade för det för evigheter sedan och det är nästan som en drog. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback