Foton från Papperskraft i Partille

Kanske kan man få in några foton här oxå... jag provar! :-)

  
  
  
Detta är taget innan vi öppnade - därför syns just inga besökare. Men när klockan slog 11 på lördagen så
ringlade en liten kö både innanför och utanför dörren! Här är början av den:



Idag har vi fått vår första snö! Inget som blev bestående precis, men små ytte-bytte-flingor till att börja med som på sina håll la sig liiiiite på backen och bildade något vitt opreciserat. ;-)  En stund (ca 10 - 15 minuter) snöade det riktigt mysigt. Stora fina flingor! Sen övergick det till något blött äckligt iskallt regn istället. Brrrr.....  Otrevligt!

I övrigt har jag försökt få bort dom sista lådorna med saker som varit med på mässan och sedan packat massa ordrar. Det är ju inte så att man är sysslolös precis. ;-)

Pysslet hägrar men har inte varit prioriterat direkt. Men nu så börjar jag komma ikapp mig så kanske till helgen att det går att sitta en sväng utan att känna att man sumpar massa annat. Hoppas det!  Nån som har några bra utmaningar/tävlingar på G att inspireras av?



Dagens guldkorn: Mysiga ungar, vi slapp massa snö, har orkat hålla mig vaken hela dagen! ;-)
Dagens pestråtta:  Iskallt regn! Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback