Mäss-baksmälla...

Fniss... ja, det är nästan så det känns, men det var inte lika jobbigt denna gång eftersom vi inte behövde köra så långt.  Har varit i Karlstad med företaget på stämpel och scrapmässa och det är sjukt roligt att komma ut och träffa alla härliga människor. Ska försöka ladda upp lite kort under veckan från mässan så ni får se oxå! Man får med sig sååååå mycket inspiration hem!  Ska försöka håll kvar inspirationsvågen ett tag för på torsdag börjar Stämpelstafetten inne på Stämpelsnacks forum.

TILLÄGG:  Äsch, hade lust att fixa korten på en gång så här kommer ett gäng...

 InkyWings bord
 InkyWings bord
DT Ann-Louice demar på söndagen.
(upptäckte att jag glömde ta kort när Chruss demade på lördagen... - gahh!!!)
 hÄnglar & stÄnglar
 Kö hos hÄnglar under lördagen... !

Övriga kort från mässan:
   
   
  

Har varit lite dålig på att göra kort den senaste tiden, har inte prioriterat det helt enkelt. När jag pysslar har det blivit scrappade sidor mest - eftersom det är något som jag gör till mig själv som blir kvar.  Men nu under November kanske man kan få lite gjort igen. Förhoppningsvis kan det bli ett och annat julkort kanske och sen gör det aldrig något att ha några kort i lager ifall nån råkar fylla år och så där. ;-)

När jag var ner till stallet ikväll så passade jag på att slinka in och gossa lite med "vår" lilla Torsten! :-) En busig liten kille (?) som efter lite mys blev riktigt leksugen och började leka med mina händer och attackerade dom och rullade runt och "klöste och bet" i dom så där på kattungars vis. Ingalunda vasst eller hårt, utan mjukt och fint så jag har inte ens en rispa på händerna. Ska bli så roligt att få hem honom på fredag. Får se till att inhandla lite nödvändiga prylar nu i veckan när vi ska ut och handla.

Shoppingfynd från mässan? jaha.... är det det ni sitter och väntar på? ;-)
Jodå, även jag lyckades få med mig några saker hem - tro det eller ej. HAHA! 
Filtband från Queen & Co, Papper från Maja design, hÄnglar (!), ett par embossingdies till Cuttlebug + ett par djurdies till Cuttlekid.



Helgens guldkorn:  Alla härliga pysselmänniskor man träffat, sköna hotellsängar, Kina-mat, sovmorgon.
Dagens guldkorn:  Sovmorgon, familjen, kattmys med Torsten.
Helgens pestråtta:  Duggregn och nattsvart på vägen hem.... blä!

Kommentarer
Postat av: stina ~maräng~

Tack för trevligt lunch-sällskap i Lördags! Kul att ses igen.
Kram! Stina

Postat av: Chruss

Mina dubbelhakor finns i närbild hos Cards of Maria - det räcker ;-D

2007-10-30 @ 14:11:40
URL: http://chruss.blogg.se
Postat av: Ingrid - Inola

Tack Lisa för en jätterolig lördag - hoppas att söndagen blev lika lyckad! Tänkte på dig och allt du skulle packa ner innan körningen hem ... tur i alla fall att det inte var riktigt lika många mil som sist. Jag har några bilder i min blogg också om du vill kika. Stor kram till dig!

2007-10-31 @ 08:36:12
URL: http://inola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback