Äntligen lite TV på tisdagskvällarna!

Ikväll kl. 21.00 börjar det äntligen!! HOUSE!
Ett favoritprogram - helt av en slump... fniss...  jag är nämligen inte den som häckar framför TVn allt för ofta, men av en slump en kväll (det hade nog inte gått så många avsnitt av House då) så råkade jag sitta där och när programmet började och sen var jag FAST FAST FAST! ;-DD

Så, faktum är att jag med gott samvete kan längta till ett TV-program i veckan att se på.


Dagens guldkant: En härlig kvällspromenad med maken! DET är ljusår sedan sist! Lugnt och stilla på sjöbotten och vi hann precis gå runt ca 4km innan skymningen kom.

Dagens pestråtta: (skulle kunna vara årstidens pestråtta) Att det börjar bli mörkt på kvällarna, dags att leta fram reflexer snart när man ska ner till stallet. Trist....  (fast liiiiite mysigt är det oxå)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Håller med, House är suveränt, men idag blir det inspelat, för jag ska kolla klart de två sista avsnitten av Gilmore Girls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback