JÄSP!

Usch så seg man är.

Sitter och väntar på att gå ner till stallet, vi har bestämt att vi ska ut och rida på eftermiddagen. Skönt - då blir det lite lugnare ikväll med mer pysseltid kanske. ;-)

Har inte pysslat så mycket mer än till Scrappestafetten och dom bidragen kan jag ju inte visa ännu! ;-) Jo, men vänta - ni har ju varken sett 7an eller 8ans bidrag, dom är avklarade med omröstningen så dom kan jag visa!  

7an:
image375
Här skulle jag skapa något med "Maling" (Målning) så jag valde det enklaste - akrylfärg! Det är som ni ser smetat bakom kortet + den översta stjärnan med garn lindat runt sig är oxå målad med akrylfärg.
Övriga stjärnor är stansade i filt - första gången jag faktiskt tog mig för att testa det - helläckert!

8an:
image376
Här skulle jag skapa något utifrån dom här orden: "alle trenger en".....  Och jag fick ju översätta mina till Svenska så klart så då blev det så här! (man fick lov att fylla ut texten med något mer än bara just dom orden man skulle skapa av - så meningen fortsatte eller hade något före sig!)  Har rockat loss på Chipboard-bokstäver nu så jag håller som bäst på att försöka fixa en förvaring så jag kan sortera upp alfabetet bokstavsvis och på så vis hitta lättare + använda bokstäver från olika alfabet och leka lite!

Ett kort har jag stämplat oxå!
Det har nått sin mottagare så jag törs visa det! ;-)  Tror hon har det i sin blogg oxå - åtminstonde frågade hon om lov att sätta upp det där... fniss...  Vinkevink
*Carina* och hoppas födelsedagen blev toppen! ;-)

image377
Ett enkelt kort men massor av omtanke inpackat eftersom Carina är en av mina absolut äldsta stämpelvänner! Inte gammal i sig, utan vi har kännt varandra läääänge! ;-)



Dagens guldkorn:  Sovmorgon, färdiglagad lunch hos svärmor, få handla mat utan barn (!) och snart en mojsig tur på hästen!
Dagens pestråtta:  Blåsten!! (dryyyygt)

Kommentarer
Postat av: Anna M

Åhh, vad jag fastnade för ditt kort! Jätte läckert, så enkelt och stilrent och annorlunda. Man behöver bli påmind om att det enkla oftast är finast, det behöver inte alltid vara så "överdekorerat".

Postat av: jakthustru

Den dära "alla behöver en.." ska jag absolut lifta, älskade titlen, så enkel men så innehållsrik!

2007-10-17 @ 17:25:12
URL: http://jakthustru.blogspot.com
Postat av: Dostlev

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2008-01-01 @ 23:31:45
URL: http://dostlev.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback