MORR!!!

HUR irriterande är det då när man skriver ett inlägg (igår kväll) och tror (?) man laddar upp och så när man kollar dagen efter så finns det inget där??? NADA - puts väck?? SUCK.
Nåja, det låg i utkast.... men typ bara halva meddelandet som jag skrivit, för det var väl automatsparat eller nått.... måste ha somnat innan jag gjort klart. TSSSS....

Nåja, det jag skrev var bara att jag laddat upp underbara härliga stämplar i företagsshopen som landade här hemma igår. Postbilen kom med FEM paket till mig sammanlagt.... snacka om julafton. hihi.

Sen skrev jag oxå att jag faktiskt stämplat ett kort igår....
*någon* fyller 60 år idag, och har förhoppningsvis just detta kort i sin brevlåda under dagen! ;-)
Normalt så är jag usel att komma ihåg födelsedagar och ännu uslare på att få iväg ett kort eller så, men nu lyckades jag faktiskt ha hjärncellerna med mig och fick till och med iväg kortet i lagom tid. ;-)

Nu är det dags att köra iväg till dagis och sen väntar jobbet! Kanske kan ni få se något scrappat lite senare oxå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback