Snacka om att luften gick ur...

efter helgen... fniss...

Men det finns ju lite annat att göra än att hänga här på bloggen oxå som ni säkert vet. Familjen skall tas om hand, företaget skall skötas och "sig själv" skall oxå pysslas om! :-)



På den egna pysselfronten har jag scrappat ytterligare en sida till Scrappestafetten på det Norska forumet. Mitt uppdrag var att göra en sida med minst 10st "bling-bling". Mycket glitter och glamour blev det till slut. :-)
Sen har jag lekt lite mer med "Bind it all" och gjort några fler minialbum. Hur kul som helst att sitta och pilla ihop dom, fast jag är sämre på att dekorera och fylla albumet... haha! Det får bli en annan gång eller någon annans uppgift. Tänkte ialla fall skapa lite som skall tas med till Papperskraft som inspiration.

Här kommer ett par smakprov på vad jag knåpat ihop!
   
   

Snacka om att man *lätt* fastnar för att göra små album! Detta är bara några av alla jag gjort hittills! ;-) Alla i InkyWings DT kommer få var sitt album att dekorera + att jag gjort dessa och några till åt mig själv. Gjorde t.ex. ett litet "häfte" av indexkort i halv-storlek (minsta sorten men bara hälften på bredden på nått mysko vis). Tanken är att ha det i handväskan så jag snabbt kan klottra ner små tankar, shoppinglistor och ett som annat. Fiffigt värre!

Det här understa (bruna) albumet är en "flip book" som jag gjort efter instruktioner som du hittar här!  Jag la dock till en sida i mitt album för att få det "liksidigt", kändes väldigt avigt annars. Glöm inte att stansa hålen innan du sätter ihop sidorna bara!! ;-DD  Kanske är den dekorerad till Papperskraft-mässan, kanske inte... det får du se när du kommer dit! (tipsa gärna hur jag ska dekorera den!!)



ORGANISERING:  Inget nytt under solen... det enda jag ägnar mig åt är att försöka hålla ordning på det jag fixat till hittills. ;-)



PRESSAT LÄGE: Japp, oerhört pressat... fniss... har snart fått fram alla dom stämplar som skall släppas hos InkyWing lagom till Papperskraft 6-7 okt. Roligt att se när högarna växer....



VECKANS HÖJDPUNKT: Att få åka ner till Marie (alias hÄnglar-mamman) och ägna sig åt en hel dag av hejdlöst babbel!! ;-D  Tack för en underbar dag vännen!!!



Dagens guldkant: Lite mer värme ute och en stunds pyssel på kvällen.
Dagens pestråtta: njäe.... det har nog inte sprungit förbi nån sån idag....

Kommentarer
Postat av: Berit

Hei hei!
Tusen takk for spennende pakke med søte frimerker på ;) Amalie 7 år synes nemlig det! Jeg likte innholdet best! Super stempler, blomster og boksen skal det også bli noe ut av ;)
Go' helg!
KLEM

Postat av: Lillemor

Åh, så söta album! Den där "bind-it-all" verkar ju spännande...tänker ta en närmare titt på den på papperskraftsmässan!
Lillemor DT för Pysselmyran.

2007-09-11 @ 19:53:14
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback