Alltså!

Om det hade varit *DECEMBER* hade det här varit helt ok, men inte nuuuu i April!!! (suck)
Det har snöat precis hela dagen.... URK OCH BLÄ! Eftersom det är plusgrader och smälter undan i sakta mak så vet jag inte riktigt hur mycket det kommit totalt, men jag tippar närmare decimetern iallafall! Det ligger konstant några cm på backen medans det smälter på hustaken....

Igår var det nästan barmark på eftermiddagen.

I måndags fick vi OXÅ en dm snö! Värsta slask-sorten så när jag var ute och lämnade tillbaka släpkärran efter helgens mässa så var det lagom roligt att köra - det gick typ rakt fram i varenda kurva. Spännande!! (och en utmaning)  (eller inte)

Idds inte ta kort på eländet ens.... fy rutti prutti..... ikväll efter hästmateriet tror jag bestämt jag ska krypa in i pysselhörnan och scrappa lite. DET var ett tag sedan. ;-)

Kommentarer
Postat av: CarinaGustafsson

Här i Småland har det också snöat, men det ligger inte kvar i alla fall. När man fått försmak på våren så är dessa bakslag verkligen jobbiga.

Kram
/Carina

Postat av: Milo

Är inne och snokar runt lite...
Kram

2008-04-09 @ 22:54:13
URL: http://mlilja.net
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Säger som du. JAg hatar detta, det var ju VÅÅÅR förra veckan och panseerna blommade i sin kruka på trappen.

Nej nu får det inte snöa mer! JAg sätter mig vid pysselbordet med, som en ren protest (det borde väl hjälpa eller *fniss*)!
Kramen

2008-04-10 @ 08:52:35
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback