Ladugårdsstatus

Idag var det riktigt skoj att gå ut och ta kort i ladugården eftersom det hände så mycket som man SÅG! :-)  Det är ju mycket arbete annars med, men oftast sånt som man inte ser så mycket av i slutänden men det är viktigt ändå.

Förmiddag:



Eftermiddag:

 

Har haft "markservice" hela dagen till 5 barn och 3 vuxna.... phu. ;-DD Fast det är det ju värt när man får allt detta gjort åt sig. :-)  Gick lite i ultrarapid dock, för jag hade en förskräcklig träningsvärk i armarna + dom bakre regionerna. Det mesta troligen efter kursen igår, men så kom jag på att jag drog fast si så där 50-60 av spiralerna på studsmattan i går eftermiddag oxå.... dom var aaaaningens hårda kan man ju säga. Blev nog några för mycket för mina stackars armar!

Nåja, försökte få bort träningsvärken på samma sätt som den kom dit så vi var ute på en härlig ridtur med förvånansvärt pigga hästar i kväll, men resultatet blev nu med facit i hand att jag knappt kan röra mig. ;-DDD Hoppas det är "bortsovet" till i morgon.



Dagens guldkorn: Ladugården så klart, en mysig kvällsridtur, vi slapp regn, barn som leker utan att slåss.
Dagens pestråtta: Träningsvärk

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Hoppas träningsvärken går över Lisa! Vad fint du får i ladan!!

Postat av: Elisa

Men se! Det hela tar form... Så kul när det SYNS också! Nästan från timme till timme...

2008-04-28 @ 22:01:16
URL: http://www.elwa.se/galleri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback