Mina 9 scrappade

Får bli ett snabbt inlägg med lite foton som jag suttit och lagt in i datorn nu på kvällskvisten och redigerat. Fick avbryta mitt i och gå och ta hand om maken! (gissa om den här sjukan inte lockar mig ett smack!!! URRRK)

Nåja, foton på LO var det! :-)  (dessa scrappade jag på Dalapysslingen)

  
  
  

Och ett par bilder från pysslingen! ;-) 

 

Och här följer några foton från vår lilla promenad i jakt på tussilago i veckan. (hittade inga sånna att fota, men massor av blåsippor istället!)

 Först gick vi ner till fåren! Lammisarna börjar titta ut och dom är såååå sööööta!
 Bääää på er!
  Sen fyllde vi på vatten åt hästarna och gick runt hästhagen.  (Móri på bild)
 På vägen träffade vi "Wilmer" som kråmade sig i solen.
 Jag vill ta några kort på Frida, men hon gömmer sig bakom min rygg - NEJ inga fler foton!
 Sen går vi ner till Älvbacken och för att fota blåsippor - måååånga finns det!
  Lika vackra varje år.
 En enbärsbuske står precis bredvid oss och jag tittar upp och ser att den är full av bär!
 Vi går vidare ner till älven och ut på bryggan och tittar efter båtar.
 Vattnet står lågt, riiiiktigt lågt! (lägre än Glocalnet... fniss)
 Kom på att det här kunde vara en kulig bild!



Dagens guldkorn:  Lugn dag utan så många måsten, sopplunch i Laknäs, varmt och härligt!
Dagens pestråtta:  Magsjuk make, sumpad ridtur och våndan i att åka på magsjuka själv! YAK!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Så produktiv du har varit! Härliga LO:s.
Hoppas verkligen du slipper k-sjukan, men nog ligger du lite pyrt till...

Postat av: Lisa - InkyWings

Pyrt ja... känner mig vidbränd!!!! ;-DDD

2008-04-21 @ 09:08:39
URL: http://lisainkywings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback