Två scrappade

Scrappade en kul LO häromkvällen som jag pratade om - här är den!

STARK inspiration från en LO i Aprilnumret av Scrapbook Trends.

image807

Skrev ut fotot på journaling-rutor från Heidi Swapp!

Sen gjorde jag denna klar idag:

image808

 

Mycket Distress Crackle Paint blev det - och det var meningen oxå! :-)
Sen när jag var klar kom jag på.... inte ett enda mönsterpapper!!! Måste vara nått rekord. ;-DD
Hjärta, vingar, krona, swirl, textplatta och frågetecken = Grungeboard!


Då ser scrapkassan ut så här:

LO (á 25:-/st): 132st  = 3300:-
Kort (á 10:-):  2st = 20:- 
Minialbum (á 30:-): 4 st = 120:-  (räknar bara *färdiga* album, alltså dom med foton eller annat inuti oxå!)
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 3st = 15:-   
Shoppat för: 2368:-  
Innestående: 1087:-  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback