Är man proffs eller?

Klockan 9.10 hade jag hunnit med att dammsuga och skura golvet på nästan hela nedervåningen samt skura två toaletter. (plus ätit frukost själv och fixat barnen mm så klart) 

Näe, det var varken frivilligt eller roligt att skura golven. ;-DDD Bara ett nödvändigt ont eftersom sonen varit duktig och fixat lite fika som han skulle ha med sig till skolan och det var inkluderat en flaska saft.... vars halva innehåll befann sig på köksgolvet när jag kom ner. Till och med katten hade vissa besvär att ta sig över området... fniss...
Nåja, det behövdes antagligen även där det inte låg saft så nu är det gjort.

Och nu är jag typ redo att gå och lägga mig igen..... (fast det kommer inte hända - har inte tid)

Typiskt att det regnar och är halvmörkt ute - hade velat leka lite med mitt nya objektiv! Fick hem ett 50mm igår som jag beställde när pappa ändå skulle beställa ett annat till sig. (Blev den billiga varianten för min del - ljuskänslighet 1.8 - den kostar under 1000-lappen nämligen!)


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Vilken supereffektiv morgon du har haft, men som sagt, du hade kanske inte mycket val efter "saft-olyckan" ... Du tar väl bilder på pysselhörnan när allt är på plats igen? Tänk om man kunde ha kommit upp till invigningen av de nya lokalerna, men jag får nöja mig med att sända er en tanke. Hoppas att ni får en toppenhelg! Kram och hälsa alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback