Intresseklubben noterar (och skryter?)

Att sedan kl. 12.05 när jag satte på mig stegräknaren så har jag promenerat 6041 steg.

OK OK.... inga vansinnesmängder så klart - jag vet, men bra mycket mer än vad jag trodde att jag skulle gå på en dag! OCh då är ju ändå inte förmiddagen räknad. ;-)

Stallpromenaden blev ca 2100 steg. Men då var den lite "light" eftersom jag inte behövde köra ut vatten (sa jag att det har regnat här heller? fniss) och hästen stod i första tredjedelen av hagen när jag hämtade honom. Så det jag räknade ut förut med ca 3000 steg vid hästhämtning längst bort i hagen stämmer nog rätt bra.

Känns nog som man ligger rätt nära dom där 10 000 stegen / dag på en rätt normal dag. För det har det varit idag tycker jag. Fast viiiisssst.... skulle man ju kunna ta 30 minuters promenad extra i samband med stallsvängen, men inte alltid helt lockande. ;-D

Försöker flytta min pysselhörna inne... fy fabian vad trögt det går! Har lyckats plöja mig in en liten bit nu ikväll iallafall, sen skulle sonen gå och sova så det var bara att packa sig ut därifrån. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

oj vad du traskar! hoppas ni har det gott! här e full fart. kram

Postat av: Cicci/Trollmor

Kära nån vad du travar och går! Min ligger i skåpet skäms

Titta gärna in till mej, jag har nåt till dej!

2008-08-22 @ 18:54:09
URL: http://trollmorsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback