Jag skulle vara RIK om jag....

fått en krona för varje legobit jag tagit i idag!  Jag skulle nog dessvärre ha blivit av med min "förmögenhet" om jag tvingats betala motsvarande för varje bit jag dammsugit upp. ;-DDD

Har "roat" mig med att gå igenom sonens rum och rensat, plockat ihop och slängt massa SKRÄP som lätt samlas i en "snart 10"-årings rum. PHU! Känns dock toppen att det är gjort. Nu är det dotterns saker kvar att gå igenom och "rensa" och sedan är det "bara" den lilla mammans pysselhörna kvar. EHRUM! ;-D

Uscha, det var inte helt lätt att flytta om mellan rummen precis, men sakta men säkert närmar vi oss målgång. Maken försöker få klart lite småsaker ute i ladugården så vi kan få målgång även där ute.


Dagens guldkorn:  Solen skiner mellan molnen, vi kunde fika UTE utan att frysa ihjäl, ett rum är städat och resterande är på G!
Dagens pestråtta: Att det alltid ska dra ihop sig till regn och ÅSKA mot kvällen..... usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback