Lyckligt trött Copycat. :-)

Nu är det över...

Det blev en kanonhärlig helg med idel glada miner och trevliga pratstunder. Lagret är invigt och det gick över förväntan. Många bybor tittade in och tog sig en kopp kaffe och passade på att fråga vad jag *egentligen* håller på med? Fniss... förhoppningsvis blev dom lite klokare. :-)

Lördagen gick i ett och det var besökare här precis hela tiden. Hann inte pyssla något alls själv under dagen men jag hade ju trevlig sällskap här som pysslade med lite ditten och datten.


Susanne vid bordet medans Tussan och Anne är på rymmen en sväng och spanar in lite Bind-it All tror jag bestämt. ;-)  Du har väl sett deras härliga alster i företagsbloggen? Om inte så sväng GENAST förbi där!! :-)

På lördag kväll efter lite välförtjänt middag så gick jag och Susanne ut och pysslade några timmar och då fick jag iallafall ett par alster gjorda. Härligt att komma igång igen, det var ett tag sedan sist.

Kolla den här pysselpinglan som passade på att botanisera i mammas prylar på söndag förmiddag!

Stansar och tejp är lättanvänt! :-)


Klips Knips...  Vaddå linslus? ;-DDD

Och till sist då ett av mina alster som jag knåpade ihop när jag friskt satt och härmade/kopierade Susannes läckra stil. ;-DD  Bra kick-start för att komma igång igen är att planka lite från nån annan... skäms jag inte ett dugg för. ;-DD



Nix, dags att gå och knyta igen sovsäcken tror jag. I morgon är det måndag igen och allt rullar på i samma gamla vanliga fart. På lördag den 6e ska jag ner till Örebro på pysselträff där så det gäller att hinna ladda om. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louice

Tack för i helgen!



Det var superskoj! Och tack för sällskapet och den goda maten.



Lite fattigare blev jag förstås men det var värt det.



Och tänka sig. Nu börjar jag med bli förkyld.. Men förkylningen var i alla fall gratis :o)



Stor Kram



Anne

Postat av: kristina

så läcker sida!är dom oranga blommorna köpta eller har du virkat själv?Underbar färg...får minsann ta vägen om garnbutiken!Hälsa Viktoria i örebro!Ha en underbar vecka!

2008-09-01 @ 09:36:49
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: Susanne

Den blev verkligen urläcker den där Lo'en! Sluta skyll på mig och ta åt dig äran, det är helt och fullt ditt verk :-)



Jag har (peppar, peppar..) än så länge klarat mig utan några förkylningssymtom. Däremot var Emma sjuk när jag kom hem i söndags kväll så vi får väl se hur länge min kropp står emot.



Tack återigen för helgen som var. Nu ser jag fram emot lördag.

2008-09-03 @ 07:51:24
URL: http://susny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback