Med fyrsprång...

Idag har stegräknaren hängt på hela dagen och just nu i skrivande stund står den på 15137 steg. Imponerande va?

OK, OK.... jag ska krypa till kroset och erkänna.... jag hade den på när jag red oxå... fniss...  Däremot kollade jag antal steg både före och efter så jag vet att ca 7800 steg är tillägnat hästen. ;-DD (frågan är när det reggades bara - om det enbart var vid trav/tölt eller under hela ridturen? Fast vid närmare eftertanke så kanske det ändå var hela ridturen??)  Jag får äran för resten av stegen alltså. Inga imponerande siffror trots allt för jag har haft en lugn dag med trevligt besök nämligen. Marie tittade förbi och vi fick en bra stund att snacka loss om det mesta här i livet. Trevligt. :-)

Tänkte jag skulle lagt in ett foto från i morse, men nu sitter jag vid fel dator och jag vill inte lägga in några kort i den här datorn. Får visa det i morgon istället. Fotade nämligen ett par gulliga spindelnät ute vid hästhagen. ;-) Har tänkt på dom flera mornar eftersom det har varit mycket fukt (regn) i gräset men jag har aldrig haft kameran med när jag gått ner. Men nu släpper jag ut hästen på väg hem från dagis = har bilen så då kan kameran följa med. ;-)  

Pysselhörnan flyttas sakta men säkert och i helgen skall jag göra sista rycket har jag tänkt. Lösningen för att få plats med det jag behöver heter 1 extra garderob + en tvättstuga. ;-DDD  Har fått tillstånd att bre ut mig i tvättstugan för där finns en bänk och ett skåp som vi ändå inte använder. Perfekt!  Fast jag försöker ändå rensa *en gnutta* bland alla prylar nu när jag ändå får fram dom i ljuset så att säga. Välbehövligt tyvärr.

Kanske kommer nått foto på hörnan framöver, men det lär dröja kan jag lova. Först vill jag nog få den presentabel för som det är nu törs jag knappt titta på den själv. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback