Här händer inget...

... iallafall inte i bloggen!

I det övriga livet händer det massor.

Man jobbar, jobbar, tar hand om familjen, tar hand om hästar och övriga djur, pulsar lite i snön och ramlar ner i soffan framåt kvällskvisten.  Det märks att det är december... och i slutet av december kommer det en dag som kallas julafton. Brukar vara lite extra att göra en stund innan denna berömda dag.

Tar en dag i taget här och "laddar" inför olika projekt.

I morgon firas det 15-års dag här. (mig och maken)
På torsdag är det glöggmys i lagret.... krävs lite förberedelser....
Gubben jobbar järnet... ?? hela veckan...?? eller nått... han är egentligen uppsagd och jobbar sista dagen idag, men får troligen förlängt veckan ut... eller nått... typ ingen som vet. Känns ju som man kan planera rätt bra utifrån det. (inte)
Lördag är det lucia och julstämning i Rättvik då fotoklubben skall visa upp sig lite. Jag och Hönan skall dit en sväng och hjälpa till.
Måndag morgon (okristligt tidigt som 07.00) är det lucia på dagis. JÄSP! (nån som märker att jag inte är morgonmänniska?)
Tisdag är det en födelsedag
Torsdag har jag lite öppet i lagret igen.
Fredag sista dagen jag jobbar och sen klappar jag igen över julhelgerna.
PHU
Sen är det ju nästan julafton. Var 17 tar dagarna vägen???? Gaaaahhhh!!

Återkommer nån gång när tiden står stilla..... ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, när jag läser detta blir jag smickrad att du tog dej tid att kika förbi min blogg och kommentera! Ha en skön och lång julledighet! Kram

Postat av: Stamparina

GRATTIS LISA & KJELL!!!! :-)



utlottning i min blogg, kika in vetja



Kram

/Carina

2008-12-09 @ 20:33:18
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Inola

Det verkar som om du har en del att stå i. Åh, tänk om man kunde ha tittat in på glöggmyset, hoppas att ni hade det bra. Här har det kommit lite lätt snöfall idag, men det blev bara lite puder på marken - och glashalt är det! Grattis till era 15 år tillsammans! Kram från Västkusten & Ingrid

2008-12-11 @ 22:55:38
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback