Nyscrappat och gammelscrappat...

Nu då äääääntligen. Ibland tar det lite (läs mycket) tid att få nått gjort, men nu så har jag lyckats fota en hel bunt med LO som jag hade liggandes här. ;-)

Några som jag hittade i scrapväskan som jag gjorde på träffen i Örebro i *september* (ehrmmm)
   

Och sedan några hemscrappade...
  

...och några dalapysslingar...
  
  
  
 



och några hemscrappade igen...
  

Phu, det tog typ hela eftermiddagen och kvällen att få upp dessa. Blogg har visst inte varit på sin bästa sida idag. MORR!
I övrigt snöar det skapligt här och har gjort hela dagen. Värsta julstämningen så jag tror vi flyttar julafton till i morgon medans det finns snö ute. ;-DD  Det har inte kommit såååå mycket för flingorna har varit rätt små, men det har duggat tätt med dom så till slut har det byggt på en del. Närmare 1dm lär det nog ligga på backen tippar jag.

När jag åkte hem från fotomötet nu på kvällen var träden tjockt klädda i snö och det var helmysigt över skogen på väg hem. Synd att man inte kunde stanna och fota. Hoppas det sitter kvar ett tag så kan jag ta en runda med bilen i morgon kanske... (tyvärr lite för långt bort för en promenad....)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Oj så mycket alster !! görfina ! mina favoriter var Höstmorgon & Kväll !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback