Sjukstuga

Här hostas det, ungarna har haft hög feber och själv har jag en sprängande huvudvärk och lätt feber. BLÄ!  Hoppas ungarnas feber har gett med sig nu efter alvedondopning så dom kunnat få i sig nån mat och orkat göra någonting annat än ligga och frysa.
Tur vi inte har några större planer för nyårsafton i morgon, det blir som vanligt en lugn kväll här hemma och barnen är lovade att dom får vara uppe "hur länge dom vill" och den lilla tittade med stora ögon på mig och undrade om det var sant. hihi.... japp, det var det och konstaterandet följdes av ett förtjust fnitter.

Idag har jag haft en trevlig postdag iallafall. Alltid nått när man är stransatt inne i sjukan och kylan biter på utsidan. Jag fick två scraptidningar, en försenad födelsedagspresent med ätbart innehåll (!) och en egenbeställd julklapp till mig själv.

Detta var julklappen som jag inte kunde motstå när jag såg den på Ali Edwards blogg.

Ett gröööööönt band till kameran!!! Visst är det underbart!!
Det är köpt via
Etsy hos Emily Falconbridge.
Finns i massa olika färger och utförande, men jag fastnade så klart för den här gröna! ;-)
Mycket finare än det svarta med stor fet Canon-logga på.... och nu kan man enkelt se vilken kamera som är "min". :-)

Nu ska jag återgå till min Memory Makers "Get organized" och se om det hjälper.... ehr!

Kommentarer
Postat av: Monicao

Hoppas att du kryar på dig.

Måste säga att bandet var ju hur fräckt som helst. Undrar om det kan passa till mitt stativ??? Köpte på mig ett Manfrotto stativ som väger bly.



Önskar dig ett Gott nytt år.



Kram monica

Postat av: Monicao

Jag köpte på mig ett Manfrotto 055XPROB med huvud 804RC2. Fick det till priset utav 1990kr på Media market.

Kanonstativ!!!.



Kram Monica

2008-12-31 @ 14:48:54
URL: http://scrapparenmonica.blogspot.com/
Postat av: Ingrid - Inola

Hej min vän! Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och hela familjen och hoppas att ni får en trevlig nyårsafton! Kram och prosit från en lika snuvig Ingrid

2008-12-31 @ 15:23:20
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Sara - SaGam

Inte så kul att vara sjuka - men gode värld vad vackert ni har det! Kram!

2009-01-02 @ 20:38:21
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: ANNAANNA

Najs! snyyygg rem, verkligen.

2009-01-03 @ 01:58:41
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback