Brakförkyld!

Nu har halsontet börjat övergå till snuva... myyysigt. (inte ett smack) Öronen är fortfarande pluggade och jag varvar med alvedon och nässpray typ... funkar rätt bra men man hör illa! ;-DD

Har precis laddat upp lite av mina senaste LO på det norska forumet så jag tänkte slänga upp några här i bloggen när jag ändå är i farten. Sen lär jag väl stupa i säng vad det lider igen. Känns lite mäkligt att bli anfådd av att bara gå tvärs genom huset typ...

LO-kavalkad.... inspireras eller hoppa över... valet är ditt! ;-)
   
   
   


Visst har vi mysig vinter?! Iallafall *hade*... suck! Detta är taget i början på förra veckan - då när vi fick snö flera dagar i rad... Nu är dock det mesta historia som vanligt... det har töat och vi har vår gamla vanliga skridskoplan på gården igen. Hur det ser ut på vägar och i hästhagar har jag ingen aning om eftersom jag inte varit utanför dörren sen i lördags när jag åkte på den här skruttförkylningen. (!)
image693

Just nu sitter jag och gottar mig åt bilder och små YouTube-filmer som jag kommer över från CHA-mässan som pågår för fullt i USA. (en mässa där massa nyheter inom scrap- & stämpelhobbyn presenteras)
Har du några tips så får du gärna skriva en kommentar.

Och nej, igår var postleveransen inget roligt, men idag blev den desto bättre! ;-) Idag kom nämligen Memory Makers med posten så jag har lite mysig läsning kvar i den. Kan man längta efter en ny CK snart oxå? ;-DD



Då ser scrapkassan ut så här:

LO (á 25:-/st): 80st  = 2000:-
Kort (á 10:-):  0
Minialbum (á 30:-): 1 st = 30:-
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 2st = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 1564:-

Snart ngt mindre för jag slängde iväg en liten beställning på lila band..... ehr! :-)



Dagens guldkorn:  Tidning i posten, har varit sjuk så länge att det snart borde vara över, en man som fixar det jag inte orkar.
Dagens pestråtta:  Att örvärk ska kunna sänka en så.... suck!  (ok, med lite feber på topp så var det lätt)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jösses vad du scrappar på! Jag valde att inspireras, och kom genast att tänka på mina frostiga tvättklämmor, eller är det klädnypor det hetrer på svenska?
Har också varit däckad en vecka, men är på bättringsvägen nu äntligen! Krya på dej om det inte redan är gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback