ooops!

Här var det inte uppdaterat på länge märker jag. Sorry!

Bilden från senast gäller nästan än... så där hade vi tre dagar på raken... eller var det fyra? Nåja, 2dm snö har vi inkasserat iallafall. Blöt ihopsmäckad sådan! Några flingor till kom idag och mer väntas i morgon sägs det. Jaha... då kanske dom kan få åka vasaloppet på naturlig snö i år då.... vad tror ni? Ligger den kvar så länge? *ironiskt leende*  (vasaloppet är första helgen i mars)

Har scrappat och pysslat lite men sen har helgen gått åt till familj och hästen och andra bestyr. Ni vet *livet* i största allmänhet! ;-) 

Framåt sen eftermiddag idag dyker Sofia Pysselmyra med familj upp här och ska försöka sig på att åka lite skidor och förlusta sig i det där vita kalla som vi har på backen här uppe i "norr"... fniss...  Med ganska stor säkerhet kommer vi snika åt oss lite pysseltid på kvällarna oxå så det ska bli skojsigt. 

EDIT - man fick visst inte lägga skissecupen så dom tar jag tillbaka! :-)

Och så här ligger det till med pysselkassan!

LO (á 25:-/st): 65st  = 1625:-
Kort (á 10:-):  0
Minialbum (á 30:-): 1st = 30:-
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 2st = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 1189:-

Tycker det känns som kors i taket att jag lyckats hålla mig från att beställa nått mer kuligt. Men nu ska jag banne mig gå in för att använda sånt som redan finns här i gömmorna.... och kanske ha liiiiite produkttester för företagets räkning så klart... *host host* men det räknas inte in i dom här summorna. (har jag bestämt)

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Låter härligt med snö! På lördag åker vi norröver - till Härjedalen - och där lär det vara mer än 1 meter snö i terrängen, så vi ska nog få fart på skidorna :-) Hälsa Pysselmyrorna och ha det så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback