Stor kille!

Kolla vilken stor kille vi har här hemma nu!
Fast för mig är han ju en liten snutt ändå så klart. ;-)   Han älskar att vara ute på dagarna men sen sover han gott heeeela långa natten och kliver inte ur sängen förrän vi andra rör på oss.

image699

Ikväll var jag ner till stallet för första gången på 1½ vecka! PHU säger jag bara. Skönt med frisk luft men orken satt inte riktigt där den skulle. Tur det "bara" var 4 hästar (istället för 6) att mata och vatten hade dom nästan fullt så det behövde jag inte dra ut. Kan säga att det räckte för mig gott och väl... nu gäller det att hitta tillbaka till gamla spår igen och få upp ångan sakta men säkert.

Längtar efter helgen... då blir det pysselträff i Morkarla (typ nånstans mellan Gävle och Uppsala). Tror det är runt 35 pysselsugna "tanter" som kommer så det blir nog lika bra som det brukar vara på pysselträff. Ska försöka ladda upp med lite färdigplockade "kit" för då vet jag att det blir mer gjort än om jag måste sitta på träffen och leta papper och kort mm. Skönt om man slipper tänka på den biten för det blir så mycket snack om ditten och datten så man kommer av sig bra ändå. ;-DDD



Dagens guldkorn:  En ny "friskare" vecka verkar vara på G, En stor kopp varm choklad, har börjat pilla med lite nya stämplar till företaget, sportlovet hägrar.
Dagens pestråtta:  is! (snorhal sådan... blä!)

Kommentarer
Postat av: Gunvor

"Tant" för dig va???!!!
Vi ses på lördag!

Kram, Gunvor

Postat av: mamma millan

Men vilken underbar srapblogg...blir helt galen så snyggt!!Så mycket inspiration man får här!!!
Älskar med att pyssla, göra kort o scrappa...scrapa är dock rätt nytt för mig...men så kul!!

Ha en härlig dag!!
♥Kram Millan♥söt kisse nisse du har!!

2008-02-20 @ 16:07:52
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: Anna M

Skönt att du har blivit lite piggare!
Hoppas att ni får en trevlig helg med mycket pyssel och prat. Jag skulle också vilja åka dit men jag ska jobba : (
Ser fram emot att få se dina kommande alster här i bloggen!

2008-02-20 @ 21:26:37
URL: http://stampelanna.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

härligt att "livet vänder åter"! kram på dig tanten!

2008-02-20 @ 22:31:40
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Elisa

Skönt att livet vänder åter! Den här tanten skulle vilja komma på träffen hon med, men det känns för långt... Och ingen husvagn har vi hemma än heller! Hoppas ni har trevligt.

2008-02-23 @ 19:30:23
URL: http://www.elwa.se/galleri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback