Jag har liftat (+lite ladugård)

fast jag kom bara till mitt pysselbord. ;-DDD

Allt om Scrap har cybercrop som slutar ikväll och här är mitt bidrag till "liftningen".



Tänkte jag skulle skriva lite mer, men först ska jag ta och göra gubben sällskap och kika på dom sista avsnitten med Pistvakt som vi inte hunnit titta på. Coooola grabbar det där. ;-D


Då var dom sista Pistvaktarna avklarade. Är "pärskans" trött, men jag tänkte jag skulle få upp den sista LOn till cybercropen innan deadline kl. 24.00.

Det är denna:


Man skulle inspireras av nån konstnärs tavlor tror jag.... en var Monet och den andra var typ Picasso med lite färgklickar och streck på... fniss... - gissa vilken jag inspirerades av?! (du behöver inte svara... )
Nåja, jag ska inte ens förklara hur tankebanorna gick men så här blev resultatet iallafall. Det handlar om mitt röriga pysselbord, och LOn blev väl ungefär lika rörig.... så där "fritt skapande" eller vad man ska kalla det. haha.

Sen har vi LOn till skisse-o-mania nr 2 + ytterligare en jag svängde ihop. Båda ganska snabba.
 

Då är jag i dagsläget uppe i 43 LO totalt. Järnspikar vad jag pysslat - blir faktiskt förvånad själv. Men som jag skrev på nått forum - jag vet att det kommer dagar, veckor... ja kanske rent av en hel månad (?) då det inte blir pysslat alls. Kanske har jag fullt upp med annat, kanske inspirationen tryter... vad vet jag. Så därför ytnyttjar jag flödet och skapar medans det finns nått här. :-)  Det är bara att tacka och ta emot så länge man slipper krysta fram något.

LO: 43st  = 1075:-
Kort:  0
Minialbum: 0
Utstansat/Utskuret: 2 = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 609:-

Ser lite tomt ut på kortfronten och minialbumsfronten... kanske något man får jobba på. Är oxå dålig på det här med utstansat... tar mig inte tid att gräva fram sakerna känner jag. Trist - för jag vill verkligen använda det emellanåt! Inget att hänga läpp över dock... det kommer en dag till det oxå.


Har föresten lite bilder här på Ladugården för er som vet vad som är på G. ;-)
Så här såg det ut ungefär från början: (oktober)
 

Så här såg det ut mitt på dagen idag (januari)
 

Och så här såg det ut på eftermiddagen idag (januari)
  (nej dom håller inte på att bränna ner den... )
  - dom river ner innertaket bara....  (host - host!)



Dagens guldkant:  Trevlig ridtur, fint väder, arbetet i ladugården går framåt, en på det stora hela ganska härligt vanligt bra dag!
Dagens pestråtta:  Hockeyplan på gården igen.... suck!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Pärskans mysigt du får det du!

Postat av: Anonym

Spännande att få se hur arbetet med ladugården fortskrider - kan nog bli en härlig lokal vad det lider! Måste säga att jag är djupt impad av alla fantastiska LO:s som du producerar på löpande band. Vilken otrolig kretivitet! Önskar så att jag kunde komma loss med scrappandet också ... har ju foton i massor som man skulle kunna använda ... Kram!

2008-01-23 @ 19:51:50
Postat av: Sara - SaGam

ojojoj sicken lada. det kommer bli kanon. snart klart!! heja på! kram

2008-01-26 @ 21:45:13
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback