Det DÄR behövde jag! :-)

Tack Hönan för en trevlig kväll!

Igår tog jag och sonen oss en sväng upp till Anna-Lena i Laknäs och medans sonen hade vattenpistolen i högsta hugg så hade jag laddat med en "enkel" (?) packning pysselsaker. :-)  Det blev iallafall några timmars pyssel och jag fick ihop hela 3 LO till slut. Satt och jobbade med 99% material från Stellas tävlingskit så det var ganska smidigt att slippa fundera på vad man skulle använda för prylar. 

Var hemma strax efter 21.30 igen och fick då ta stallpasset lite sent. Men det gjorde inget för det var så skönt ute på kvällskvisten. Nån vänlig själ hade mockat åt mig så det slapp jag och det var guld värt.

Nu är det en ny härlig varm dag och jag ska ta och passa på att njuta av den oxå - igår såg jag väldigt lite av den här dumburken och jag saknade det inte alls.... HÄRLIGT!!! Ibland känns det sjukligt beroende med dator... suck.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena/Hönan

TAckar själv för en trevlig kväll! Hoppas att det blir snart igen;-)

Kram och ha det så skönt i solen!

Postat av: Sara - SaGam

å här sitter jag vid burken. men jag har badat och solat och njutit och suttit större delen av dagen ute! ses snart!

2008-07-04 @ 22:35:22
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Vet att du inte gillar kedjebrev och trams men jag tycker att din blogg är brilliant:-) TA en titt i min blogg så får du se. Kram

2008-07-05 @ 15:50:35
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback