Härliga kvällar...

Har njutit av underbara "sommarkvällar" här i flera dagar.

Ikväll var jag och en kompis ut och cyklade i 1 timme runt i byarna här. Åkrar, vidder, kossor, gröna ängar, solnedgång, lador och åååååh vad det var vackert ute!! Tog faktiskt några kort på turen oxå .*tror* jag fick till ett par sånna här kort med reflexer från "gyellene timmen" som Mikaela pratat om i Swescraps blogg. Häftigt i så fall... måste kika närmare på bilderna i datorn sen!

Laddar inför pysselhelg i Laknäs. Vi ska scrappa fredag - söndag. Härligt! Det skulle visserligen bli kanonväder ute oxå så vi får ta oss lite promenader ner till Siljan och fota för att hinna njuta av vädret. Blir lite skön avkoppling hoppas jag. Sen är det bara att börja ladda inför midsommar och mässan här i Leksand helgen efter det. Tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Carina "stamparina" Gustafsson

Ha det så trevligt på träffen. Jag själv ska på pysselmara i Alingsås nästa helg och sen är det mycket planerat till hösten också! :-)

Kram

/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback